HydraFacial

Yaz Gelmeden HydraFacial‘ı Denemek İçin 4 Neden

HydraFacial, ağrısız ve istirahat süresi olmayan bir buluş. Daha tazelenmiş ve gençleşmiş hissetmek istiyorsanız, bu tedavi sizin için ideal bir çözüm olabilir.

Lazer içermeyen cilt yenileyici, HydraFacial MD cildi yeniden canlandırırken, aynı zamanda temizler, ölü deriyi yok ederek, canlı deride antioksidan koruma sağlar ve cildi nemlendirir.

Sonuç: Daha az kızarıklık, şişlik olmadan, istirahatsiz, daha güzel bir cilt. Tedavi; yatıştırıcı, nemlendiricidir. Invaziv ve tahriş edici değildir.

HydraFacial tedavisi tüm cilt tipleri için uygundur. En hassas ciltler bile HydraFacial tedavisini kolayca tolere eder. İşlem yaklaşık 30-45 dakika sürer.

Bu yeni tedaviyi henüz duymamış olanlar için HydraFacial’ı denemek için en iyi dört nedeni sizinle paylaşmak istiyoruz.

Kişiye Özeldir

Tedavinin adının ilk kısmı cilde verdiği hidrasyondan gelir. Cildin yaşlı veya ölü hücrelerini pul pul dökmek için, HydraFacial, kontrollü serum darbeleri kullanır. Her tedavi sırasında, serumlar, ilgili cilt tipine göre ihtiyaç duyulan özel tedaviyi sunacak şekilde özelleştirebilir. Kuru cilt, nemlendirici serumlarla nemlendirilirken; yağlı cilt, derinlemesine temizlenir.

Kısa Sürer

Yaklaşık 30 -45 dakika süren HydraFacial tedavisi ile, yoğun bir iş gününde öğle arasında cilt bakımı yaptırmak isterseniz, bittikten sonra öğle yemeği için hala zaman kalmış oluyor. HydraFacial tedavisinden sonra cilt yüzeyinde herhangi bir tahriş oluşmadığı için istirahat gerektirmez. Tedaviden sonra cildiniz biraz pembemsi görünebilir. Ancak bu sadece bir saat kadar sürer. İş yerinden izin almaya ve evde dinlenmeye gerek yok. Sonuçları hızlı ve memnuniyet verici. İşlem sonrasında makyaj yapıp ofise geri dönebilirsiniz.

Ufak Cilt Sorunlarını İlerlemeden Giderir

İnce çizgiler, cilt tonu farklılığı ve tıkanmış gözenekler genellikle ihmal edilir. Ancak Hydrafacial ile bu tip ufak cilt problemleri de tedavi edilebilmektedir. Peeling sağlıklı ciltler için esastır, ancak aşırı sert ovalama tahrişe neden olup, Roza ve akne gibi cilt problemlerini daha da kötüleştirebilir. Uygun sertliği yakalamak uzmanlık gerektirir.

Bıraktığı His Harikadır

Tedaviden sonra cildiniz yumuşacık olur ve pürüzsüzleşir. Cilt görünümünü iyileştirmesinin yanı sıra, cildinizde belirgin bir ferahlık da hissedersiniz.

Diğer cilt yenileme tedavilerinden farklı olarak, HydraFacial ile cildinizde ilk seanstan itibaren iyileşmeler gözlenmeye başlayacaksınız. İki haftalık aralıklarla 4-6 seans gerçekleştirilen bir kür idealdir. Sonucun korunması için ayda bir tek seans yapılması önerilir.