HydraFacial

Kendine İyi Bak, Güzel Görün

Dünyada, her 15 saniyede bir Hydrafacial cilt bakım tedavisi yapılıyor. Evet yanlış duymadınız! Matematik hesabı yaparak boşuna zaman kaybetmeyin. Çünkü bu, sadece geçen yıl için yaklaşık 2 milyon kadar Hydrafacial tedavisi demek oluyor. Bu sayı aynı yılın toplam Botoks uygulaması sayısından fazladır.

Cildin derinlemesine temizlenmesi harika bir his. Fakat sonrasında oluşan lekeler, kızarıklık veya soyulmalara karşı hiçbirimizin tahammülü yok. Ne benim, ne sizin ne de Rihannna’nın böyle bir şeyi tercih edeceğini sanmıyoruz. Dolayısıyla cilt bakımında en öncelikli tercih yan etkisinin minimal olması. Yani, bakımdan sonra tahriş, kızarma, morarma, geçmeyen bir yanma hissinin olmaması…

Hydrafacial, bir cilt bakımı. Daha doğru bir ifadeyle, sıfır tahrişle cildi aydınlatmak için kullandığımız bir cilt bakımı. Bu nedenle günümüzde pek çok kişi agresif cilt bakım tedavileri yerine Hydrafacil cilt bakımını tercih ediyor. Dr. Buket Yıldırım: “Hydrafacial tedavisi günümüzde son derece popüler hale geldi çünkü, neredeyse hiç istirahat gerektirmiyor ve 40-45 dakika gibi bir süre içinde cildin parlaması, nemlenmesi, aydınlanması mümkün olabiliyor.” diyor.

Bu tedavi pek çok aşamalı bir sistem. Temizleyen, peeling yapan ve ardından cildin ihtiyacı olan serumlarla cildi besleyen patentli tıbbi bir hidradermabrazyon cihazı ile işlem tamamlanıyor. Bu faydalarının ötesinde, kahverengi lekeler, büyük gözenekler ve ince çizgileri de hedef alarak görünümlerini azaltır. Cildi güçlendirici etkisi de bulunmaktadır.

Hydrafacial, her yaşa ve her tür cilt tipine hitap edebilen bir tedavidir. Dr. Buket Yıldırım; “Bu tedavi, sivilce problemi olan gençler, kırışıklık ve hiperpigmentasyon problemi olan yetişkinler ve hatta güneş lekeleri olan ileri yaş hastalar için ideal bir tedavidir.”diyor ve ekliyor: “Hydrafacial, aşırı agresif cilt temizleme ve bakım yöntemleri nedeniyle, daha çok hassas ciltlerde meydana gelen iltihaplanmalara, yaralara veya derin soyulmalar ve tahrişlere neden olması nedeniyle pek çok hastamın tercih ettiği bir bakım yöntemi oldu.”

Hiç aynaya baktığınızda cildinizin yardıma ihtiyacı olduğunu hissettiniz mi? Pürüzlü, gözenekli, donuk, yağlı veya kuru görünüm, siyah veya beyaz noktalar, cildinizin profesyonel bir bakıma ihtiyaç duyduğunun çok güçlü birer göstergesidir. İşte, tek bir tedavi ile bütün bu sorunların iyileşmesi mümkün. Hydrafacial, ciltteki kuru ve cansız tabakayı tahriş etmeden, etkili bir şekilde temizler, tüm cilt tiplerini ihtiyacı olduğu şekilde nemlendirir. Gözenekleri, bünyesinde bulunan Vorteks sistemi ile temizler. Cilt daha temiz ve canlı görünür. Bu sayede, özellikle, sivilceye eğilimli ciltler büyük oranda fayda sağlar. Son aşamada ise cildi antioksidanlar, Hyaluronik asit ve peptitler ile besler, nemlendirir ve korur. Etkisi uygulamadan hemen sonra ortaya çıkar. Sürekliliği için düzenli olarak yaptırmak önemlidir.

Hydrafacial Faydaları:

Hydarafical genel olarak aşağıdaki sorunları gidermek için kullanılır:

• İnce çizgi ve kırışıklıklar,
  • Koyu lekeler,
  • Hiperpigmentasyon,
  • Tıkanmış Gözenekler,
  • Büyümüş Gözenekler,
  • Akne
  • Yağlı Cilt

Hydrafacial Yan Etkisi:

Her ne kadar cilt hassasiyeti çok yüksek olan hastalar tedaviyi takiben yaklaşık bir saat kadar yüzlerinde hafif bir gerginlik ve kızarıklık yaşamalarına rağmen, bu her hastada gözlenmez. Bu anlamda Hydrafacial’ın yan etkileri ve risklerinin minimum düzeyde olduğunu söyleyebiliriz.