Selülit Tedavisinde Geleceğin Teknolojisi Emtone

Selülit problemi uzun yıllardır her yaştan kadının en yaygın sorunudur. Yapılan araştırmalar göstermektedir ki ergenlik sonrasında kadınların yaklaşık %80’inde hayatlarının bir evresinde selülit oluşmaktadır.

Selülitin tek bir çeşiti olmamakla birlikte oluşmasında da tek bir etken yoktur; birçok faktör selülit oluşmasında söz konusu olmaktadır ve bunların en başında genetik faktörler, yaş, beslenme düzeni, günlük yaşantı gelmektedir.

Estetik teknolojilerinin hızla gelişmesiyle beraber bu alanda kullanılan sistemler de sürekli yenilenmekte ve güçlenmektedir. Önceden birçok cihazla kombine tedaviler sağlanırken artık birçok fonksiyonun tek bir sistemde toplanması ile daha etkin, hızlı, konforlu ve güvenli tedaviler mümkün olmaktadır.

Tedavinizi planlarken selülitinizin evresi, çeşiti ve tipi alacağınız sonuçlarda önemli unsurlardır.  Altını çizmemiz gereken güzel bir haberimiz var; Emtone uygulaması her tip selüliti tedavi etmeye ve her tip selülit problemini çözmeye yönelik tasarlanmış bir teknoloji. Dolayısıyla hangi evrede olursanız olun veya selülitin kaynağı ne olursa olsun (dolaşım bozukluğu, kollajen üretiminin azalması, ciltteki gevşeklik, yağ dokusuna ve kiloya bağlı selülitlenme vb.) etkili şekilde çalışan bir teknoloji.

EMTONE,  Termal ve mekanik enerjiyi birlikte kullanarak ameliyatsız selülit tedavisi ve cilt sıkılaştırma işlemi yapan ilk FDA onaylı dual sistemdir. Selülit tedavisi arayanlar ve aynı zamanda cilt sıkılaştırma işlemi de düşünenler için etkili bir sistemdir.

Emtone teknolojisinin fark yaratan esas avantajı; selülite etki eden dolaşım bozukluğu, elastin ve bağ doku bozukluğu, fazla yağlanma gibi sorunlarla beraber cilt sıkılaştırma etmenlerinin hepsine aynı anda uygulama yapıp ve uygulamanın hemen ardından etkiyi anlık olarak gösteren bir teknoloji olmasıdır.

Emtone teknolojisi ile;

• Yağ çeperlerini küçültme,
  • Kollajen yenileme,
  • Cilt elastikiyetini onarma,
  • Kan dolaşımını arttırma,
  • Metabolizma hızlandırma tek bir cihaz ile mümkün olmaktadır.

EMTONE Nasıl Çalışır?

Monopolar Radyofrekans ve Şok Dalga Enerjisinin birlikte eş zamanlı kullanımı, selüliti oluşturan nedenleri bastırmak ya da baskılamak yerine ana nedenlerin tedavi edilmesini sağlar.

Uygulama sonunda sadece gözle görülür etki değil derin dokuda iyileşme hissedilir bir şekilde olmaktadır.

İki özel teknolojinin eş zamanlı uygulanmasının ayrı ayrı uygulanmasıdan daha efektif olduğu klinik çalışmalar ile kanıtlanmıştır.  Buna göre Emtone teknolojinin etkinliğini aşağıdaki rakamlar bizlere somut olarak göstermektedir.

%59 kollajende daha yüksek artış,

%64 elastinde daha yüksek artış

%44 Dermis kalınlaşmasında daha yüksek artış

Emtone kimler için uygundur?

EMTONE,  her tip selülitin invaziv olmayan bir şekilde azaltılmasını ve cilt görünümünün genel olarak iyileştirilmesini isteyen herkes için uygun bir teknolojidir.

Emtone kaç seans uygulanır ve işlem süresi nedir ?

Tedavi programı fiziki muayenede kişiye özel hazırlanmaktadır.  Seanslar genellikle  haftada bir olarak planlanır ve 4 seans devamlılık gerekir. Bazı hastalarda ek seanslara ihtiyaç duyulabilir. Bir tedavi seansı, tedavi edilen bölgeye bağlı olarak bir bölge için genellikle  yaklaşık 20-30 dakika sürer.

Emtone uygulama esnasında ne hissedilir? Ağrılı ya acılı bir uygulama mıdır?

EMTONE teknolojisi, tedavi sırasında termal ve mekanik enerjinin aynı anda verilmesine dayanır. Tedavinin en yaygın hissi, yoğun mekanik titreşimlere sahip sıcak spa masajına benzer bir histir. Tedavi konforlu bir yatış pozisyonunda gerçekleştirilir.  Ağrı ya da acı uygulama esnasında ve sonrasında olmaz.

Emtone sonuçlarını ne zaman  görülür? Günlük hayat akışını etkiler mi?

Kişinin vücuduna göre ve selülitin yapısına göre maksimum etkiyi ne zaman alacağı değişse de ilk seans itibariyle gözle görülür değişimler başlar. Sonuçlar genellikle ilerleyen birkaç ay içinde de iyileşmeye devam edecektir.  Uygulamanın hemen ardından günlük yaşantınıza devam edebilirsiniz.