Bölgesel İncelme, VelaShape

Bölgesel Zayıflama VelaShape III

Beslenme alışkanlıkları, genetik faktörler ve yaşam şekline bağlı olarak, vücudumuzun çeşitli bölgelerinde oluşan yağ fazlalıklarından kurtulmak için öncelikle diyet ve egzersizden faydalanırız. Bazen bu aktivitelerle fazla yağları yakmak mümkün olurken çoğu zaman da sonuç değişmeyebilir veya yeterli olmayabilir. Günümüzde her üç kadından biri vücutlarındaki inatçı yağlardan kurtulmak için diyet ve egzersiz dışında başka yöntemlerden yardım alma ihtiyacı duymaktadır.

VelaShape III kadınların vücut imajlarıyla ilgili hoşnutsuz olmalarına neden olan problemli bölgelerin tedavisi için cerrahi olmayan bir vücut şekillendirme sistemidir.

VelaShape III; Infrared (IR, kızıl ötesi), bi-polar radyofrekans (RF) ve vakumu birleştirerek hassas bir şekilde dokuyu sırasıyla 3 mm. ve 15 mm. derinlikte ısıtır. Infrared ve vakum eşliğinde RF teknolojilerinin bileşimi, yağ hücrelerinin, bunların çevresini saran bağ dokusunun ve altındaki kollajenlerin derinlemesine ısıtılmasını sağlar. Lenfatik drenaj ve dolaşım hızlanır. Hücre metabolizması ve kollajen oluşumu artar ve ayrıca bu bağ dokusunda genç hücre oluşumuna ve yeniden yapılanmaya neden olur.

Bu tedaviden beklentilerimiz; cilt gevşekliğinde ve hacminde bölgesel azalma, cildin yapısında genel iyileşme ve selülitli görünümün düzelmesidir.

Sistem Nasıl Çalışır?

Bu sistem teknolojiyi kombine şekilde kullanır. Enerji kaynağı olan bir vakum ile hedef doku arttırılır. Kızıl ötesi ışık, direkt olarak hedef alınan bölgeyi ısıtır. Böylece, uygulama bölgesi ısıtılır ve bi-polar RF enerjisi, hedeflenen bölge genelinde ısıyı uygun olarak yönlendirir. Bu enerjilerle elde edilen ısı, yağ hücreleriyle çevre dokuyu birleştirir. Sonuç, selülit görünümünde azalmadır.

Hangi Bölgelerde Uygulanır?

Kalça, bacak ve karın bölgeleri uygulama alanıdır. Vücudun geniş ve dar bölgeleri için tasarlanmış olan iki aplikatör (VSmooth & VContour) yardımıyla uygulama yapılabilir.

Değişiklik En Erken Nasıl Fark Edilir?

Sonuçlar son seanstan sonraki 10 haftada daha belirgin hale gelecektir. İlk tedavi sonrasında da bir fark olduğu anlaşılacaktır.

Hangi Bölge Ne Kadar İncelir?

Yapılan klinik çalışmalar göstermiştir ki, tedavi sonrasında hastaların karın bölgesinde yaklaşık 2,5 cm. ve bacak bölgesinde yaklaşık 1.5 cm. incelme gerçekleşmektedir.

Sonuçların Kalıcılığı Nasıl Sağlanır?

Tedavi bitiminde periyodik bakım tavsiye edilir. Tüm cerrahi olan ya da olmayan tedaviler sonrasında düzenli egzersiz ve dengeli diyet yapmak sonuçları uzun ömürlü kılacaktır.

Uygulama Güvenli Midir?

FDA bu uygulamanın uygun olduğunu onaylamıştır.

Bu Tedavi Sizin İçin Uygun Mu?

Bu tedavinin sizin için uygun olup olmadığını ve sizin için neler yapabileceğini  öğrenmek için doktorunuza danışmalısınız.

Tedavi  Esnasında ve Sonrasında Ne Hissedilir?

Tedavi esnasında cilt altına yayılan bir ısı hissedilir. Sonrasında tedavi edilen bölgede cilt daha sıkı görünecektir ve hasta tarafından da sıkılık hissedilecektir. Bazı durumlarda, cilt üzerinde birkaç saat boyunca kızarıklık söz konusu olabilmektedir. Çok nadir de olsa işlem yapılan bölgede hassasiyet görülebilir.