Ultherapy Ağrılı Bir Uygulama mı? Ulthera Acıtır mı?

Ultherapy uygulanan bölgede ağrı hissedilir mi? İşlem ciltte nasıl bir his yaratmaktadır? Acılı bir uygulama mı?

Konfor seviyeleri kişiden kişiye değişmekle birlikte uygulama sırasında iğnelenme yanma hissi veya hastaların elektriklenme olarak tarif ettiği bir acı hissi olabilir. Hastanın uygulama öncesi alacağı ağrı kesici ilaç, uygulama sırasında konforu artırabilir. Ardından günlük aktivitelerine hemen dönebilir. Ultherapy sonrasında ciltte yanık, leke veya herhangi bir yan etki oluşmaz. Bazı kişilerde hafif kızarıklıklar oluşsa da, birkaç saat sonra normale döner.

Ağrı eşiğim çok düşük oldugu için sormak isreyorum ultherapy yaptırcagım ağrılı bir uygulama mı acıtır mı ulthera?

Uygulama sırasında iğnelenme-yanma hissi veya hastaların elektriklenme olarak tarif ettikleri bir acı hissi olabilir. Hastanın uygulamadan yaklaşık 1 saat önce alacağı ağrı kesici bir ilaç uygulama sırasında ağrı hissedilmesini engeller. Uygulama sırasında hissedilenler kişiden kişiye farklılık gösterse de, genellikle kişiler, uygulama sırasında hissettikleri acı hissini anlık ‘iğne batması’ gibi tanımlamaktadırlar.