Mezoterapinin (mezolift) Yüz Bölgesinde Kullanılma Nedenleri Nelerdir?

Mezoterapinin yüz bölgesinde kullanılma nedenleri nelerdir?

Donuk ve parlaklığını yitirmiş cilde sahip olanlar, elastikiyet kaybı ve sarkma tedavisinde, cildin yaşlanmasını engellemek için, yüzün yorgun görünümünü gidermek amacıyla, sigara içenlerde cilt hasarını engellemek ve tedavi etmek nedeniyle, yaz öncesi güneş ışınlarının zararlarına karşı önlem almak amacıyla mezoterapi uygulanabilmektedir.

mrb doktor hanem mezoterapinin (mezolift) yüz bölgesinde kullanılma nedenleri nelerdir? Benim önceden beri sivilce izlerim var sivilce ilzerime iyi gelir mi? bazı yerlerde çukurlar da var. İşe yararmı?

Mezoterapi, ciltte sivilce izi, yaralar veya yanık tedavilerinde, lekelerin giderilmesi veya hafifletilmesinde, donuk ve parlaklığını yitirmiş cildi canlandırmak için, cildin daha çok yazın maruz kaldığı güneş hasarlarını gidermek için, ciltte elastikiyet kaybı ve sarkma tedavisinde kullanılabilmektedir. Yüz mezoterapisinde işlemden önce, cilt temizlenir ve dezenfekte edilir. İşlemden yarım saat önce ağrı hissini azaltmak için anestezik krem sürülebilir.

Mezoterapinin yani mezoliftin yüz bölgesinde kullanılma nedenleri nelerdir?kimlere uygulanabilir?

Yüz Mezoterapisi; ciltte oluşan akneler, sivilce izleri, kuruluk, lekelenmeler, kırışıklıklar ve sakmaların tedavisinde antiaging amaçlı kullanılmaktadır. Mezolift, özellikle 30 yaş sonrası cildinde matlık, elastikiyet kaybı ve ince kırışıklıkları olan her kadına uygulanabilmektedir. Tedavi sonunda, canlı ve cilt sarkması, ince çizgileri ve leke izleri önemli ölçüde hafifletilmiş, daha sağlıklı bir cilt elde edilebilmektedir.