Yaşlanma Belirtileri İçin Mezolifting Etkisini Ne Zaman Gösterir?

Yaşlanma belirtilerini minimumda tutmak için mezolifting yaptırdıktan sonra cildin canlandığı veya gençleştiği ne zaman gözlemlenir?

Bu durum kişiden kişiye değişmekle beraber sonuçlar ortalama olarak 3. haftadan itibaren gözlemlenmeye başlanır. Tedavi süreci cildin ihtiyacına göre belirlenir ve genellikle seans aralıkları 1 ay ile 6 ay arasında değişir. Çoğunlukla ilk iki seans arası 1 ay olacak şekilde diğer seanslar daha uzun aralıklı olmak üzere uygulamalar planlanabilmektedir. Sonraki zamanlarda uygulamayı ayda bir yaptırmak, yaşlanma belirtilerini geciktirmesinden dolayı akılcı bir yaklaşım olabilir.

Yaşım 36 ve yüzümde artık hafif hafif yaşlılık belirtilerini ben kendim gözlemliyorm. Botoks dolgu bunları hala yaptırmaktan geri duruyorum.Yaşlanma belirtileri için mezolifting etkisini ne zaman gösterir? Botoks gibi hemen görülen bişeymi?

Mezoterapinin kelime anlamı orta deri tedavisidir. Tedavi edilecek bölgeye 4mm uzunluğunda çok ince iğneler kullanılarak, çok küçük miktarlardaki ilaç karışımları lokal olarak enjekte edilir. Kullanılan ilaçlar dokunun ihtiyacına göre hazırlanan özel ilaç kokteylleridir. Leke için yapılan mezoterapi işlemlerinde etki genellikle ikinci seanstan sonra görülmeye başlar. Bunun dışındaki durumlarda, problemin şiddetine, kişinin yaşına ve cilt yapısına bağlı olmakla birlikte genellikle 2. veya 3. seanstan sonra görülmeye başlanır.

Yaşlanma belirtilerinde biri olan kırışıklıklar için mezolift yaptırmak yeterli olurmu?mezolifting etkisini ne zaman gösterir?

Mezolifting, erken yaşlanmanın önüne geçmek ve yaşlanma belirtilerini önemli ölçüde hafifletmek için uygulanan en etkili yöntemlerden biridir. Mezolift, cildimizi koruyan, nemlendiren ve elastikiyet sağlayan hyalüronik asit, vitaminler, aminoasitler, mineraller ve antioksidanların deri altına enjekte edilmesi işlemidir.Uzman hekim aksini belirtmedikçe tedaviortalama 4-6 seans devam etmektedir.İlk seanstan itibaren etkileri gözlenmektedir.