Mezolifting Ağrılı Bir İşlem Midir?

Mezolifting ağrılı bir işlem midir?

Mezolifting, cildin yaşına ve ihtiyacına uygun tedaviye göre özel olarak hazırlanmış ilacın “mikro enjeksiyon” tekniği ile cildin 1 ila 6 mm altına enjekte edilmesi şekline dayanan cildi onarıcı ve sıkılaştırıcı etkisi olan bir yöntemdir. Yüz, boyun ve dekolte bölgeleri gibi, vücudun diğer bölgelerine göre daha erken yaşlanan dokuyu yeniden canlandırmakta, hücre metabolizmasını artırarak yaşlanma belirtilerini geciktirerek etki etmektedir. İşlem öncesinde hastaya lokal anestezik krem sürülür. İşlem sırasında, hastanın ihtiyaçlarına göre tasarlanan karışım mikro-enjeksiyon yöntemiyle cilt altına verilir. Kullanılan iğnelerle, uygun ilaç miktarı ve istenilen derinlik ayarlamaları ile mezoterapi işlemleri olabildiğince ağrısız, hızlı ve konforlu hale getirilmiştir.

Mezolifting tedavisinde ilaç ince uçlu iğnerle derieye enjekte ediliyomuş.ağrılı bir işlem midir? işlem sırasında ve sonrasında acı yada ağrı hissi ne kadardır?

Mezolifting; vitamin, mineral, aminoasit gibi cildin ihtiyacı olan maddelerin, ciltte daha iyi görünüm sağlama amacı ile deri altına uygulanan mikroenjeksiyon tedavisidir. Mezolift tedavisinde cilt uyarılarak bağ dokudaki kolajen ve elastin sentezinin artışı sağlanmakta ve cilt dış etkenlere karşı korunmaktadır. Tedavi öncesi uygulanan anestezik krem sayesinde işlem sırasında herhangi bir acı ya da ağrı hissedilmemektedir.İ şlem sonrası ciltte kızarıklık ve hafif morluklar görülebilir, fakat birkaç saat içerisinde kendiliğinden geçmektedir.