Lazer Epilasyon Tedavi Amaçlı Kullanılır Mı?

Kıl köklerindeki batıkları tedavi etmek için lazer işe yarar mı?

Evet bazı durumlarda lazer epilasyon batıkları düzetmek için de kullanılır. Batıklarda lazer epilasyon etkili sonuçlar verebiliyor. Lazer epilasyon, özellikle erkeklerde sakal bölgesi ve boyunda, kadınlarda ise bikini bölgesi ve bacaklarda oluşan batıklarda oldukça etkilidir. Bu bölgelerde iltihaplanmaya ve ağrılı kabarıklıklara sebep olan batık kılların kök kısımlarına ulaşan lazer ışını problemi tedavi eder. Kıl dönmesi sorunlarında da lazer etkili olabilmekte. Kuyruk sokumu bölgesinde ağrılı iltihaplanma ile kendini gösteren bu sorunun tekrarlamasının önlenmesinde de kılların lazer epilasyon ile tedavi edilebildiği bilimsel çalışmalarla kanıtlanmıştır.

Sayın doktor hanm,lazer epilasyon batık ve kıl dönmesi tedavisi amacı ile kullanılır mı?hangi tedavilerde uygulanır?

Lazer epilasyon uygulaması ile halk arasında kıl dönmesi olarak bilinen pilonidal sinüs ve kıl batması rahatsızlıklarını tamamen gidermek mümkün olabilmektedir. Kıl batığı erkeklerde genellikle çene altı, boyun ve ense bölgelerinde; kadınlarda ise kol, bacak ve bikini bölgelerinde sık rastlanmaktadır. Batık kıllarının meydana geldiği bölgedeki kıl köklerine lazer epilasyon uygulanması ile sorun neredeyse tamamen giderilmektedir. Lazer epilasyon, ağrılı iltihaplanma, kötü koku, akıntı ve ateşlenmeye neden olan kıl dönmesi sorununa da etkili ve kalıcı bir çözüm sunmaktadır.