Göz Altı Işık Dolgusu Ağrılı Bir Uygulama Mı?

Göz altı çok hassas bir bölge olduğu için soruyorum ışık dolgusu yapıldığı zaman çok can yanar mı, ağrı acı çok olur mu?

Göz altı ışık dolgusunda kullanılan dolgu materyali, kemiğin hemen üzerindeki cilt altı dokusuna enjekte edilir. Uygulama esnasında ışık dolgusu çok yavaş verilmelidir. Dolgu, içeriğinde bulunan lokal anestezik madde nedeniyle ağrı oluşturmaz. İğnelerin morarma ve şişme yapması nedeniyle göz altlı dolgusu, kanül ile verilmelidir. Kanülün ucu künt olduğu için morarma, şişme olmamaktadır.

Merhaba ben göz altı problemlerimden dolayı ışık dolgusu yaptırmaya karar verdim ama ağrı eşiğim inanılmaz düşük. Bu yüzden açıkçası biraz endişeliyim. Göz altı ışık dolgusu ağrılı bir uygulama mıdır?

Göz altı ışık dolgusu, çok ince bir enjektörle tecrübeli bir hekim tarafından gerçekleştirildiği takdirde, herhangi bir yan etki oluşmaz. İşlem öncesinde ağrı hissini azaltmak için, enjeksiyonun yapılacağı bölgeye cildi uyuşturarak ağrı hissini azaltan bir krem sürülür. Dolgu maddesinin içinde de bulunan anestezik madde sayesinde de hemen hemen hiç ağrı hissedilmemektedir.

doktor hanım,göz altı bölgesindeki morluklara uygulanan ışık dolgusu ağrılı bir uygulamamıdır?dolgular ciltte şişliğe neden olabiliyormuş, ışık dolgusuda yapamı?

Işık dolgusunda işlem öncesinde dolgunun uygulanacağı bölgeye lokal anestezi yapıldığı için ciltte ağrıya ya da acıya neden olmamaktadır. Ayrıca tedavi damar yırtılmalarına, kanamaya ve morluklara neden olabilecek sivri uçlu iğnelerle yapılmamaktadır. Dolguda kanül adı verilen, künt uçlu özel bir iğne kullanılarak işlem gerçekleştirilmekte ve bu yüzden şiddetli şişlik ya da morluk oluşmamaktadır.

Işık dolgusu ciltte ağrıya yada tahrişe neden olurmu?göz altına kullnılan bu uygulama kırışıklıklarıda geçirimi?nasıl bir uygulamadır?

Işık dolgusu, çeşitli nedenlerle oluşan ince kırışıklıklar, morluk, torbalanma ve şişme gibi gözaltı sorunlarını gideren bir uygulamadır. Kadın-erkek herkese ve her yaştan kişiye uygulanabilen ağrısız bir tedavidir. Kişiye uygulanan lokal anestezi ile işlem yapılacak bölgede herhangi bir ağrı olmamaktadır. Bu uygulama yaklaşık 15-20 dakika sürmektedir. Pratik bir işlem olduğu için kişi tedavi sonrası sosyal yaşantısına hemen geri dönebilmektedir. Tedavinin tek yan etkisi uygulama sonrasında oluşabilecek hafif kızarıklıkdır. Fakat bu kızarıklıklar 3-4 saat içinde kendiliğinden geçmektedir.

Göz altına uygulanan ışık dolgusu acı verici ve ağrılı bir uygulama mıdır?işlemden sonra şişlik kızarma veya morarma olurmu?kalıcı bir hasar verir mi ve dolgular ne kadar süre etkili olur?

Göz altı ışık dolgusu, özel olarak göz altı için geliştirilmiş bir dolgu maddesi ile yapılmaktadır. Bu dolgu maddesini diğerlerinden farklılaştıran temel faktör içeriğidir. İçeriğinde hyaluronik asitin yanı sıra vitaminler, mineraller, aminoasitler ve antioksidanlar bulunur. Ayrıca uygulama sırasında ve sonrasında şişlik ve morarma olmaması için iğne yerine ucu künt kanül kullanılmaktadır. Tedaviden önce uygulanan lokal anestezik madde sayesinde, işlem sırasında ağrı ve acı hissedilmemektedir. Fark hemen görülür ama tam sonuç genellikle 1 hafta sonra elde edilir. Göz altı ışık dolgusu kalıcı bir yöntem değildir. Fakat oldukça uzun ömürlü bir uygulamadır. Kişiye göre etki süresi değişmekle birlikte ortalama 1-3 yıl sürer.

31 yaşındayım ve bu zamana kadar herhangi bir estetik işlemi yaptırmadım fakat artık bir süredir rahatsız olduğum Göz altı morluklarım ve ince çizgiler için ışık dolgusu tedavisine başlıcam ama göz çevresi hassas bir bölge oldugu için işlem cok ağrılı mı olur?

Göz altı bölgesindeki deri çok ince ve deri altındaki doku az olduğundan bu bölgeye yapılan yanlış uygulamalar daha fazla morluğa ve şişliğe neden olabilmektedir.
Fakat Işık dolgusunda dolgu maddesi olarak kullanılan Hyalüronik asit, cildin nemlenmesine ve onarılmasına yardımcı olmaktadır. Ayrıca tecrübesiyle yetkin bir hekim tarafından uygulanan işlemde, dolgu maddesi uygun miktarlarda ve yavaş yavaş verilirse hiçbir sorun yaşanmamaktadır. Uygulama öncesinde bölgeye sürelen anestezik krem sayesinde işlem esnasında hiçbir şekilde ağrı ve acı hissedilmemektedir.