Çene Altındaki Yağlardan Nasıl Kurtulunur?

Çene altındaki yağları (gıdı) ameliyatsız, ağrısız kısa sürede geçirecek bir tedavi yöntemi var mıdır?

CoolSculpting, çene altı, belin yan kısımlarındaki fazlalıklar, kollar, üst ve alt karın, bacaklar, göbek, kalça, sırt, sutyen altındaki katlar ve basen gibi tüm bölgesel fazlalıklarda etkili bir tedavidir. Her bölge için tek seans yeterlidir. İnvazif olmayan yani ameliyatsız bir sistemdir. Ağrıya yanma ya da tahrişe neden olmaz.

Çene altında ikinci bir çenem varmış gibi bir görüntü var. Bu gıdı gibi mi yoksa ondan daha mı fazlası ben karar veremiyorum. Tek istediğim bundan bir an önce kurtulmak. Çene altındaki yağlardan nasıl kurtulunur

Çene altında diğer bir şekilde, gıdı olarak da adlandırdığımız bu bölgedeki yağ dokusunun oluşmasında; genetik faktörler, duruş bozuklukları, kilo problemleri ayrı ayrı etkili olabildiği gibi hepsinin bir arada olması da bu soruna neden olabilmektedir. Teknoloji çağında olmamız, her işimizi neredeyse mobil telefonlarla halletmemiz, günümüzde telefonlarla geçirdiğimiz zamanı artırmıştır. Telefonumuzu ayakta, oturarak veya yatar pozisyonlarda kullanırken boynumuzun duruş şekli de zaman içinde gıdı oluşumunu da tetikleyebilmekte. Bunlar genellikle önleyici risk faktörleri olmakla beraber. Mevcut soruna herhangi bir etkisi olmamaktadır. Teknolojisinin ilerlemesi yağ yakımını tetikleyici pek çok yöntemden de faydalanmamızı sağlayabilmektedir. Örneğin CoolSculpting tedavisi… Bu tedavi çene altı cilt dokusundaki yağ tabakasında tek seansta ağrıya ve tahrişe neden olmadan mevcut yağ dokusunun dondurularak vücuttan atılmasını sağlamaktadır. Yağ kırma yöntemi olarak bilinen Zeltiq uygulamasında yağ hücreleri dondurularak yok edilir.