Selülitten Kurtulmak Mümkün mü?

Selülitlerden tamamen olmasa bile büyük oranda kurtulmak mümkün mü?

Selülitlerden tamamen olmasa bile büyük oranda kurtulmak mümkün mü?
Cevap: Çok çeşitli selülit tipi ve bir o kadar da farklı sistem var. Burada önemli olan selülitin tipi ile doğru tedavinin buluşması. Selülitle birlikte bölgesel fazlalık, kılcal damar, cilt elastikiyetindeki bozulma ve dolaşım sorunlarının hepsi birden ele alınmalı. Selülite karşı henüz kalıcı sonuçları olan bir teknoloji bulunmuyor. Ancak doğru tekniklerle memnun edici sonuçlar alınabiliyor. Ancak bu tedavileri bir-iki senede bir tekrarlayarak sonuçların devamlılığını sağlamak önemli. Siz de kilo kontrolü sağlayarak, egzersiz yaparak, sağlıklı beslenerek sürece yardımcı olabilirsiniz.

Merhabalar, özellikle oturduğum zamanlarda bacaklarımda belirgin selülitlerim var. Ayakta durunca da belli ama asıl oturunca ben burdayım diyolar. Sabırlıyım yeterince beklerim yeterki geçsin selülitten kurtulmak mümkün mü? Ne yapılabilir?

Selülitlerin görünümünü büyük oranda hafifletecek tedaviler mevcuttur. Ancak tamamen kurtulmak için; varsa hormonal sorunların da tedavi edilmesi, dengeli beslenme ve düzenli spor alışkanlığının kazanılması önemlidir. Selülite neden olan faktörler arasında duruş ve oturuş bozukluklarından düz tabanlığa, kabızlıktan beslenme hatalarına kadar uzanan birtakım etkenler yer alıyor. Her şeyden önce selülit bir dolaşım ve hormonal problemdir. VShape, VelaShape, Zeltiq Coolsculpting gibi teknolojik tedavi yöntemleriyle tedavi edilebilmektedir.

Selamlar buket hocam…Selülit neden oluşur ve selülitlerden sonzuza kadar kurtulamak mümkünmü?cevap verirseniz cok sevinirim..

Selülite neden olan birçok faktör vardır. Bunlar genetik yapı, sağlıksız beslenme, hormonal düzensizlikler, sigara ve alkol alışkanlıklarıdır. Kadınların kabusu haline gelen ve kişide sosyal kaygılara neden olan selülitlerden kurtulmak için günümüzde gelişen teknoloji ile birlikte farklı tedavi yöntemleri kullanılmaktadır. Bu tedavilerden bazıları Mezoterapi, VShape, VelaShape ve Inmode yöntemleridir. Ayrıca bu yöntemlerin kombine olarak uygulanması ile de selülit tedavisinde daha başarılı sonuçlar almak mümkün olmaktadır. Uygulanan bu tedaviler fibroblastları uyararak kolajen ve elastin liflerinin tekrar oluşumunu tetikleyerek, cildin daha pürüzsüz bir görünüme kavuşmasını sağlamaktadır.

Doktor hanım selülitten kurtulmak için doğal yöntemler denedim. kilo verdim, beslenmeme dikkat ettim ve selülit giderici kremler kullandım ama yinede geçmedi. Son çare size danışıyorum. Selülit tedavisi mümkün mdür?

Selülit tedavisinde öncelikle soruna neden olabilecek faktörler ortadan kaldırılmalıdır. Sağlıklı beslenmek, düzenli egzersiz yapmak, ilaç kullanımına dikkat etmek, sigara ve alkolden uzak durmak gerekmektedir. Selülit tedavisinde en etkili yöntemlerden biri Mezoterapidir. Selülit Mezoterapisi, sorunlu bölgeye küçük dozlarda ilaç enjekte ederek yağ hücrelerini azaltmak, dolaşımda ve lenfatik sistemde düzelme sağlamak amacıyla uygulanmaktadır. Böylece portakal kabuğu görünümüne neden olan yağ hücrelerinin vücuttan atılması sağlanmaktadır. Seans sayısı kişinin yaşı, cilt yapısı ve selülitin derecesine göre değişmektedir. Bu tedavi sayesinde başarılı sonuçlar elde ederek, ciltte selülitlerden büyük oranda arınmış, daha pürüzsüz bir görünüm sağlanabiliyor.

Hocam,selülitlerten kurtulmak mümkünmü?yapılan tedavilerde ciltte iz ya da tahriş olurmu?

Selülit tedavisinde en bilinen ve sık kullanılan yöntemler Vshape, VelaShape ve Inmode
uygulamalarıdır. Uzman doktor tarafından yapılan muayene sonrasında selülitin derecesi ve
bölgedeki kilo fazlalığı tespit edilerek kişiye uygun tedavi yöntemi belirlenmektedir.
Tedavi düzenli yapıldığı takdirde %80-90 oranında sonuç almak mümkün olmaktadır.
Selülit tedavisi sonrası ışın uygulanan bölgelerde herhangi bir yanma, tahriş ya da kabuklanma
görülmemektedir. Bazı hastalarda ciltte hafif kızarıklıklar oluşabilir, fakat iyileşme sürecine göre
değişmekle birlikte ortalama bir hafta içerisinde geçmektedir.

Buket hanım,kilom olmam gerekenden biraz fazlaa ve bacaklarımda,kalçalarımda selülitler
var.yasım genc bu yüzdende biran önce kurtulmak istiyorm.selülit tedavisi mümkünmüdür?

Selülit problemi ve bölgesel yağlanma günümüzde zayıf ya da kilolu birçok kişi için önemli bir
estetik ve tıbbi problemdir. Selülitin oluşma nedeni sadece kilo alımına bağlanmamalıdır; hormonal
değişiklikler, genetik yatkınlık, sağlıksız beslenme, ya da hareketsiz yaşam tarzı gibi faktörlerde
selülit oluşumunun nedenleri arasındadır. Kliniğimizde uygulanan Vshape, VelaShape ve
Mezoterapi tedavileri sayesinde selülit oluşumunda büyük ölçüde düzelme sağlamak mümkün
olmaktadır. Ayrıca yaşamınızda yapmanız gereken düzenli egzersiz, sağlıklı beslenmek, stresten
uzak durmak gibi bazı olumlu değişiklikler selülitlerin artmasını engelleyebilmektedir.