Selülit Tedavisinde Masaj mı Teknolojik Yöntemler mi?

iyi günler, benim sorunum bir türlü geçmeyen selülitlerim. Aslında baya zayıf olmama rağmen, selülitlerim var ben de anlamıyorum. Selülitlerin azalması için bazı kişiler düzenli masaj yaptırıyor. Bu mu yoksa teknolojik uygulamalar mı daha etkilidir?

Selülite neden olan faktörler arasında duruş ve oturuş bozukluklarından düz tabanlığa, kabızlıktan beslenme hatalarına kadar uzanan birtakım etkenler yer alıyor. Aslında selülit bir dolaşım ve hormonal problem. En büyük ikinci etken olarak gösterilen östrojen ve progesteron hormonlarının etkileri de cilt altında su ve tuz tutulmasına yol açtığından selülite neden olabiliyor. Dolayısıyla bu iki sağlık probleminin çözülmesi, istenilen sağlıklı ve estetik görünüme ulaşılmasında yöntemleri, alternatif tedavileri yardımcı oluyor. Selülit probleminin çözümünde non-invazif teknolojik yöntemlerden faydalanabilirsiniz. Selülitsiz ve ince bacaklara kavuşmak için radyofrekansın kullanıldığı son teknolojik yöntemlerden biri olan VShape, cildi sıkılaştırıp bacakların çevresini inceltirken selülitli görümü de gideriyor. VelaShape gelişmiş bir mekanik masaj sistemi ve iki tür enerji kullanarak yapılan bir tedavidir ve birkaç seans sonrasında sonuçlar görülür.