Melazma İçin Icon Lazer?

Hamilelik sonrası oluşan melazma lekeleri lazerle geçer mi, hangi yöntemi önerirsiniz?

Halk arasında “gebelik maskesi” olarak bilinen melazma, yüzde, deriye renk veren “melanin” isimli maddenin aşırı birikmesine bağlı olarak ortaya çıkan kahverengi veya grimsi-kahverengi lekelerdir. Koyu tenli kadınlarda daha sık görülmekle birlikte erkekler ve açık tenli kişilerde de görülebilmektedir.
Icon Lazer son teknoloji bir lazer sistemidir. Icon lazerde yüz, boyun, dekolte bölgesi ve ellerdeki lekelerde pozitif geri dönüşler alınabilmektedir. Ciltte uzun süreli bir kızarıklık ve/veya tahriş yaratmaksızın işlem yapılabilmektedir. Yaklaşık 3-4 hafta arayla en az 3 seans uygulamasının ciltte farkedilebilir sonuçları olabilmektedir.

Hocam selamlar malezma için Icon lazer önerirmisiniz bazı güneş lekelerim var canımı sıkan? İşe yaraması durumunda yaptıracagım.

Icon lazer, birçok özelliğin tek cihazda toplanmasıyla tüm cilt tiplerinde cilt gençleştirmeden kırışıklık tedavisine, cerrahi skarlardan akne izlerine, lekeden damar tedavisine kadar kapsamlı bir kullanım alanı sunar. İşlem ile birlikte, cildin yapıtaşları olan kolajen ve elastin üretiminin artması sayesinde pozitif sonuçlar doğuruyor. Cilt yüzeyinde herhangi bir tahrişe neden olmadan cildin alt katmanlarına enerji göndererek kontrollü bir mikro-hasar yaratıyor. Bu da yaşlılık lekelerinden, malezma, roza gibi cilt problemlerine kadar pek çok cilt sorununda vücudun kendini iyileştirme sistemini devreye sokarak, ciltte bir yeniden yapılanma sürecini başlatan bir tedavi olanağı sunuyor.

Hocam merhaba cildimde malezma gibi bir lekelenmeler oluştu. Henüz doktora görünmedim ama biran önce bunlardan kurtumak istiedğim için araştırma yaptım ve Icon lazerin kullanıldığını gördüm. Malezma için icon lazer işe yararmı?

Icon lazer, soyucu olmayan özelliği ile iyileşme süresini minimuma düşürür. Farklı cilt sorunlarının tedavisinde kullanılan bir teknolojiye sahiptir. Sistemde bulunan patentli yenilikler hem etkin hem de güvenli tedavi olanağı sunar. Cildinizdeki problemi tam olarak tespit etmeden kesin bir şey söylemek çok mümkün olmasa da bazı malezma probleminde yeterli sayıda seanslarla etkili sonuçlar alınabilmeyi sağlar.

İyi günler bir süredir malezmalarım için kullandığım krem işe yaramamaya başladı ben de alternatif başka yöntemler araştırmaya başladım. Malezma için icon lazer işe yarar mı bilgilendirebilir misiniz.

Icon lazer oldukça üstün bir teknolojidir. Onu diğer lazer cihazlarından avantajlı kılan, birçok özelliğin tek cihazda toplanmasıyla tüm cilt tiplerinde cilt gençleştirmeden kırışıklık tedavisine, cerrahi, yanık ve akne izlerinden çatlak tedavisine, lekeden damar tedavisine kadar kapsamlı bir kullanım sunmasıdır. Malezma tedavisi de Icon lazer cihazının kullanım alanlarından birisidir. Lekeleri hafifleten ve sonuç alınmasını sağlayan bir tedavi olanağı sunar.

Melazma hastalığım var. Bu neden olur ve internette bazı sitelerde icon lazer tavsiye ediliyor.siz ne dersiniz. Melazma için icon lazer faydalı olur mu?

Melazmanın en sık sebebi güneş maruziyeti olup yaz aylarında artış gözlenir. Evdeyken, araba kullanırken camdan giren ultraviole ışık ayrıca ev, ofisteki ışık kaynakları, bilgisayar ekranından yansıyan ışık dahi melazmayı tetikleyebilir. Icon lazer, hem var olan lekeleri silmekte son derece etkili hem de yeni lekelerin oluşmasına neden olmuyor. Lekelerin durumuna göre tedavi belirlenmekle birlikte genellikle 3-4 haftalık aralıklarla 3-4 seans yeterli oluyor. Icon lazer de sonbahar, kış aylarında uygulanması gereken bir sistemdir.

Melazmanın en sık sebebi güneş maruziyeti olup yaz aylarında artış gözlenir. Evdeyken, araba kullanırken camdan giren ultraviole ışık ayrıca ev, ofisteki ışık kaynakları, bilgisayar ekranından yansıyan ışık dahi melazmayı tetikleyebilir. Icon lazer, lekelerin durumuna göre hem var olan lekeleri silmekte son derece etkili hem de yeni lekelerin oluşmasına neden olmuyor. Lekelerin durumuna göre tedavi belirlenmekle birlikte genellikle 3-4 haftalık aralıklarla 3-4 seans yeterli oluyor. Icon lazer de sonbahar, kış aylarında uygulanması gereken bir sistemdir.

Vücudumda yüzümde ve başka bölgelerde malezmam var. Bneim sorum malezma için icon lazerin işe yaradığını söylüyorlar. Melazma için Icon lazer iyi gelirmi?

Melazma lekelerinde Icon lazer de revlite lazer de tedavi için kullanılabilmektedir. Işık enerjisi ile etki eden Revlite lazer, pigmentasyon lekelerine neden olan kümeleşmiş melanin hücrelerini dağıtarak renklerinin açılmasını sağlıyor. Hem daha derin katmanlarda olan hem de yüzeysel tabakalardaki leke tedavisinde kullanabilen sistem, aynı zamanda anti-aging fayda da sağlıyor.

Melazmalarım benim korkulu rüyalarım. Yani en ufak durumdan güneş ışığından vb etkileniyor kimi zaman artııyor kimi zaman azalıyor ama hiç bir zaman gitmiyor. Melazma için Icon lazer faydalımı

Leke tedavisinde Icon lazer sisteminin ayrıcalıklı bir yere sahip olmasının ardında Melanin okuyucu bir teknoloji yatıyor. Kişinin melanin yoğunluğunu Icon lazere bu özellik sayesinde ölçmek mümkün olabilmekte. Böylece cilde uygulanması gereken enerji seviyesi, hangi noktalara ve derinliğe atış yapılması gerektiği tam olarak belirlenebilmektedir. Melazma da, ciltte siyah veya kahverengi lekeler oluşmasıdır. Derideki melanosit hücrelerinin aşırı melanin üretiminden kaynaklandığından Icon lazer tedavisini pozitif sonuçlar vermektedir.