Icon Lazer Ağrılı Bir Uygulama Mıdır?

Ciltteki ince çizgiler için ağrılı olan botoks dışında ağrısız başka ne gibi bir operasyonlar bulunmaktadır?

Icon Lazer sistemi FDA onayına sahip ve güvenli bir sistemdir. Icon lazer tüm cilt tipleri için hemen her mevsim uygulanabilen özel bir lazer tekniğidir. Çalışma prensibi itibariyle cildin yüzeyine hasar vermez, cildin alt katmanlarına yolladığı ısı enerjisiyle kontrollü bir mikro hasar yaratarak cildin kendi kendini onarma sürecini başlatır. Böylece ince çizgilerin görünümünün hafiflemesine olanak sağlar. Bu yönüyle botoksa alternatif olabilir. Tedaviden 30 dakika önce lokal anestezik bir krem uygulanarak hasta işleme hazırlanır. Isıyı 5 derecede sabit tutan kontak soğutma sayesinde hasta daha hafif şiddette ağrı veya acı hisseder. Uygulamadan sonra işlemin yapıldığı bölgede hafif kızarıklık ve sıcaklık hissi oluşabilir. Bu etkiler geçici olup kısa sürede sosyal yaşamınıza geri dönebilirsiniz.

Daha önce lazer epilasyon yaptırmıştım ve cok acı verici ve ağrılı bir uygulamaydı. lekeler için yaptıracagım Icon lazerde aynımıdır?

Icon lazer, ince kırışıklıklar, lekeler ve akne ya da yara izleri gibi pek çok problemde etkili olan anti-aging teknolojisidir. İşlem öncesinde kişinin cildine anestezik krem sürülmektedir. Böylece tedavi sırasında ve sonrasında kişi hiçbir ağrı hissetmemektedir.
Uygulama sonrası ise kızarıklık oluşabilir fakat bu durum bir iki saat sonra geçmektedir