Göz Altındaki Lekeler Nasıl Geçer?

Gözün alt tarafında yanaklara yakın kısımda kahverengi lekeler var, bu nasıl geçer?

Göz çevresi çok ince bir deriye sahip. Bu yüzden buraya yapılacak işlemlerde hassas davranmak ve dikkatli olmak önemlidir. Bu anlamda Revlite önemli avantajlara sahip bir teknoloji. Göz altı, dekolte bölgesi gibi en hassas bölgelere bile uygulanabilecek kadar nazik ve bir o kadar da etkili bir sistemdir. Uygulama yapılan bölgede kontrollü bir ısı hasarı yaratarak etki eden Revlite teknolojisi fazla melanin üreterek leke oluşumuna neden olan hücreleri yok ederek lekelerle savaşır.

Göz altlarımda kahverengi lekeler var .bunlar fotograf çekindiğimde gölge yapıyor ve hiç güzewl bir görüntü olmuyor. Benim bir tanıdığım lazerle gider dedi ama ben göz altılarıma lazer değdirmeyi istemiyorum.başka biryolu varmı göz altındaki lekeler nasıl geçer?

Göz altındaki lekelerin tedavisinde genellikle lazer tedavisinden faydalanıyoruz. Göz altındaki deri çok hassas olduğu için, lazer tedavileri genellikle ilk akla gelen seçeneklerden birisi olmuyor. Ancak Revlite gibi, Icon gibi lazer sistemleri deneyimli bir hekim tarafından uygulandığında etkili sonuçları olabilir. Ancak lekelerin geri dönmemesi için tedaviden sonra göz çevrenizi güneşten korumanız büyük önem taşıyor. Düzenli olarak güneş koruma faktörlü bir göz kremi ya da kapatıcı kullanmak gibi. Güneş gözlüğü kullanmak da iyi bir fikir olabilir.

Güneşten kaynaklı göz altında oluşan kahverengi lekeleri geçirmek için hangi tedaviyi uygulamak gerekir?bu sorun nasıl geçer?cevabınız için teşekürler.

Çeşitli sebeplerden oluşan cilt lekeleri tedavi edilmediği taktirde estetik sorunlara neden olmakta ve sosyal hayatı etkilemektedir. Leke tedavisi, lekenin oluşma nedenine, kişinin cilt yapısına ve yaşına göre değişiklik göstermektedir. Günümüzde cilt lekelerinin tedavisinde Icon lazer, Revlite, Işık dolgusu teknolojilerinden yararlanılmaktadır. Yaşlanma karşıtı bir sistem olan Icon lazer; kırışıklıklar, kahverengi lekeler, akne tedavisi gibi pek çok problemde etkili olmaktadır. Icon lazer ile 1-3 seansta lekelerin görünümünü önemli ölçüde hafifletmek mümkün. Farklı dalga boylarının kulanıldığı Revlite lazer, ciltteki kolejen liflerinin üretimini tetikleyerek cildin yenilenme sürecini başlatmaktadır. Tedavi cildin ihtiyacına göre 4-6 seans uygulanmakatadır. Ayrıca göz çevresi sorunlarında sık kullanılan Işık dolgusu leke tedavisinde de etkili ve kalıcı çözüm sağlamaktadır. Tek seans uygulanan Işık dolgusunun etkisi 1-3 yıl kadar devam edebilmektedir..

Meraba Buket hocam, son bikaç yıldır göz altında ve yanakların üst kısmında lekeler oluşmaya basladı.lekeleri geçirmek için uygulanabilecek kalıcı bir çözüm varmıdır?bu lekelerin nedeni nedir? yaş 29 . güneş koruyucu kullanarak artmasının önüne geçer miyim?.

Göz çevresindeki lekeler; kozmetik ürünler, hamilelik, güneşe maruz kalma veya genetik faktörlere bağlı olarak oluşabilmektedir. Güneşten korunarak lekelerin belirginleşmesinin veya daha da artmasının önüne geçebilmek az da olsa mümkün. Mevcut durumda bir kaç yıldır var olan lekeler için ise uygun tedavi yöntemleriyle sağlıklı, canlı ve pürüzsüz bir cilde sahip olabilirsiniz. Yeni nesil lazer sistemi olan Revlite lazer teknolojisinden yararlanabilirsiniz. Dört farklı dalga boyundaki ışık enerjisinin kullanıldığı Revlite lazer tedavisi, cilt altına göndereceği yüksek ısı enerjisi ile cildin iyileşme sürecine girmesi ve sağlıklı bir renk tonuna kavuşabilmektedir.

Merhaba Buket hanım , 33 yaşındayım cildimde en önem verdiğim yer yüzüm ve bakımınıda asla ihmal etmem ama yinede göz çevremde lekeler olustu.acaba nedenleri ne olabilir? göz altındaki çizgilere ve kahverengi lekelere uygulanan tedaviler nedir?bu sorun nasıl geçer ?

30’lu yaşlarda azalmaya başlayan kolajenler, mineraller ve vitaminler cilt kalitesini ve sağlığını etkileyerek cildin matlaşması, ince çizgiler oluşması, renk ve leke problemleri ve hacim kayıpları gibi sorunları arttırmaktadır. Bu sorunlar için kullanılan yöntem ise ince kırışıklıklar, kahverengi lekeler, yara izleri ve damar tedavisi gibi pek çok sorunda etkili olan Icon lazer uygulamasıdır. Daha ilk seansta tedavinin olumlu etkilerini görebilirsiniz.

Merhaba, göz altındaki lekelenmelr icin bana önerebileceginiz tedaviler varmı? lekeler nasıl geçer? tesekkürlerr.

Ciltte pek çok nedenden kaynaklanan lekeler oluşabilmektedir. Bunların başlıcaları sivilce izleri, göz altı morlukları, kahverengi lekeler ve güneş lekeleridir. Kadınlar için oldukça sıkıntılı olan bu durumların, aslında çözümü oldukça kolaydır. Tedaviden önce yapılan muayenede sorununuzun hangi seviyede olduğuna göre, göz altına özel üretilmiş dolgu enjeksiyonlarına başvurabilirsiniz ya da lazer teknolojisinden yararlanabilirsiniz. Göz çevresinde meydana gelen kişiyi yorgun, mutsuz ve yaşlı gösteren çökme, morluk, torbalanma ve kırışıklıklarda genellikle kullanılan ışık dolgusu içeriğinde yer alan ve vücudumuzda da doğal olarak bulunan hyalüronik asit sayesinde hem citteki hacim kaybı onarılmakta hem de su tutma özelliğiyle cildin nemlenmesi sağlanmaktadır. Revlite teknolojisi ise farklı dalga boylarındaki ısı enerjisini cilt altına ileterek kolajen üretimini tetiklemektedir. Böylece iyileşme süreci gerekmeden cildiniz sıkı ve parlak bir görünüme kavuşabilir. Cildin ihtiyacına göre 4-6 seans olarak uygulanmaktadır ve tüm işlem 15-30 dakikada tamamlandığı için diğer lazer sistemlerine göre, çok daha kısa sürmektedir.

merhaba buket hocam sizi bir süredir takip ediyorm ve tavsiyelerinizi uygulamaya calısıyorm. Benim sorum göz altındaki lekelerle ilgili bu lekeler nasıl geçer sizin önereceğiniz bir şey varmı?

Göz çevresi oldukça hassas bir bölge. Bu yüzden tedaviler de aynı hassasiyette olmalıdır. Hastalarıma göz çevresindeki lekeler göz altı morluklarında genellikle göz altı ışık dolgusunu öneriyorum ancak Revlite gibi lazer sistemlerinden de faydalanabilmekteyiz. Tedaviye karar vermeden önce, muayenede problemin ne seviyede olduğunu tespit etmekte fayda var.

Göz çevrem yorgun ve hiç enerjik görünmüyor doğrusu bundan çok rahatsızım çünkü daha yaşım 36. Cildimde belirgin bir sorunum yok ama göz altındaki lekeler yüzünden yaşım daha büyük görünüyor gibi hissediyorum. Bu lekeler nasıl geçer? Bilgi için sağolun.

Göz çevresinde sağlıklı bir cilt ile dinç, enerjik ve çekici bir yüz ifadesi yakalanabilmektedir. Günümüzde göz çevresi lekelerinin en önemli nedeni göz altı morluklarıdır. Lazer, kısaca yoğunlaştırılmış ışık demetidir. Renkli ya da renksiz oluşu ve hatta hangi renkte olduğu ışığın dalga boyuna bağlıdır. Bu dalga boyu aynı zamanda ışığın hedefini de belirler.Son yirmi yılda bazı lazer sistemlerinin keşfi (örneğin Q-switched) ve bu sistemlerin geliştirilmesi ile leke tedavisinde eskiye oranla çok daha başarılı sonuçlar alınmaktadır. Bu tip lazerler, özellikle koyu tenli kişilerdeki leke tedavisinde daha güvenli bir şekilde kullanılabilmektedir.