Mezolifting

Mezolifting Nedir

Orta yaş ve üzeri kadın veya erkeklerde, ciltte birtakım lekelerin olduğu durumlarda, alkol, sigara ve çevresel faktörlerden etkilenerek hasar görmüş ciltlerde, cilt altına özel preparatların enjekte edilme işlemine mezolifting diyoruz. Çok ağrılı bir işlem değil, ancak hastaya hafif bir lokal anestezik sürerek 15 dakika bekledikten sonra uygulama yapılıyor. Mezoliftingin yapıldığı ilk seanstan itibaren ciltte bir parlaklık ve nem artışı hissediliyor. İlerleyen seanslarda bu his giderek artıyor. Ciltte bir dolgunluk ve yeniden yapılanma hissi, artan seanslarda kendini gösteriyor. 15 günde bir olmak üzere dört ile altı seans arasında uygulanabiliyor.

Mezolifting amaç nedir?
Mezolift yüz, boyun ve dekolte bölgesine yapılan enjeksiyonlarla, kolajen üretimini artırıp, eksilen maddelerin bu işlemle yerine konmasıdır. Sonuç; kırışıklıkların düzeltilmesi, kaybolan hacimim yerine konması ve kas tonusunda artış, cilt neminin artışı ve daha sağlıklı bir cilt görünümüdür.

Hangi bölgelerde uygulanır?
Gözaltından başlanarak yanak bölgesi, çene, boyun ve dekoltede uygulanabiliyor.

Kaç seans uygulanır?
3-6 seans 7-15 gün aralıkla uygulanır.

Hangi sıklıkla uygulanır?
Senede 3 kur uygulamak gerekir. Zaten anti-aging amaçlı cilde yapılan birçok uygulamaya uzun süre ara vermemek gerekir. Unutmayalım ki zaman sürekli geçmekte ve geçen her dakika aleyhimize işlemekte…

Acılı bir uygulama mıdır?
Sürülen lokal anestezik kremin ortalama yarım saat bekletilmesi sonrası ağrısı kolay tolere edilebilir. Uygulama kişiye göre değişir ve ortalama 20-30 dk sürer.

Kaçıncı seanstan sonra farkı hissedebilirim?
Birinci seansdan itibaren fark gözle görülür; ancak tam olarak oturması 3. seans sonunda olur.

Ameliyat geçirmiş hastalara uygulanır mı?
Rahatlıkla uygulanabilir.

Uygulanamadığı durumlar nelerdir?
Kronik cilt hastalığı olan (örn.egzema dermatit) ve aşırı alerjik hastalar, ayrıca hamile ve emziren kadınlarda uygulanmaz. Mezolift yöntemi non- invazif bir yöntemdir diğer bir değişle ameliyat olmaktan çekinen, fakat gençliğini, cilt gerginliğini korumak isteyen veya kolay kolay yaşlanmak istemeyen hem kadın hem de erkek hastalar için ideal bir yöntemdir.