Cilt Bakımı

“Cildini Sev” Ama Nasıl?

Günümüzde, marka yüzlerinin reklamlarında veya ünlülerin röportajlarında ara sıra söylediği yaygın bir deyiş var “Cildini sev”… Tamam biraz gerçekçi olalım, evet cildimizi sevelim ama, ya cildimiz bizim istediğimiz şekilde değilse? Arzu ettiğimiz kadar pürüzsüz, bakımlı veya parlak değilse?

Güzel ve sağlıklı bir tene sahip olmak, elbette çok istenen ve gıpta edilen bir şey. Kusursuz bir ten rengine veya cilt dokusuna sahip olmak için üretilmiş birçok kozmetik ürünü olmasına rağmen, hiçbiri gerçekten bunları sağlayamıyor. Neden? Çünkü, kusursuz bir ten elde etmek için cildin üzerini herhangi bir makyaj malzemesiyle örtmemek ve nefes alabilmesini sağlamak gerekiyor. Bu demek oluyor ki çözümü başka yerde aramak lazım. Neyse ki, teknoloji ve inovasyon çağında yaşıyoruz, yani “çözülemeyecek bir problemin olmadığı yerde”.

Medikal Cilt bakımında pek çok alternatif var. Cildin eksiklerini belirleyip, gerçekten ihtiyacı olan şeyleri sunan cilt bakım rutinlerinden faydalanabileceğiniz pek çok yöntem bulunuyor. Bunlardan birisi de Hydrafacial cilt bakımı.

Hydrafacial

Hydrafacial; temizleme, antioksidan koruma, hidrasyon dahil olmak üzere pek çok cilt bakım yöntemlerini birleştiren non-invaziv teknolojik bir cilt tedavisi.

Hydrafacial, ihtiyaç duyulan besinleri cildinize aktarmak için patentli vortex teknolojisinden faydalanır. Bu maddeler arasında kırmızı alg özü, magnezyum peptidleri, bakır, çinko ve at kestanesi tohumu özü bulunur. Mekanik yapısı nedeniyle, tedavi genellikle bir saat kadar sürer. Doğru şekilde yapılırsa, cildinizi besler, nemlendirir ve rahatlatır. Ayrıca kırışıklıklar, ince çizgiler, akne, kahverengi lekeler, hiperpigmentasyon ve tıkanmış gözeneklerden arınmış daha güzel ve genç bir cilt sağlar.

Hydrafacial ne yapar?

• Cildinizi ölü hücrelerden arındırır,
  • Cildi detoksifiye eder,
  • Cildinize kollajen ve elastin üretimini artıran, cildi güçlü ve elastik kılan temel besin maddeleri verir,
  • Uzun süreli nemlendirme sağlar,
  • Kiri ve tıkanıklığı temizleyerek cilt gözeneklerini açar.

Hydrafacial Cilt Bakımı Aşamaları Nasıldır?

• Vortex Teknolojisiyle Temizleme ve Peeling
  • Gözeneklerin Temizlenmesi
  • Serum Uygulama

İşlemden sonra günlük hayatınıza kaldığı yerden devam edebilirsiniz. Hydrafacial, her yaş için uygundur, yeter ki cildinizin tedaviye ihtiyacı olsun. İnsanların farklı cilt problemleri olabileceğinden, kişilerin bu tedaviye başlama yaşı, hastanın tedaviden beklediği amaca bağlı olarak kişiden kişiye değişir. Hydrafacial, cildinizi yeniler ve cildin spesifik problemlerini tedavi etmek üzere çeşitli şekillerde uyarlanabilir. Kırışıklık, ince çizgiler, akne, tıkanmış gözenekler, kırmızı veya koyu renk lekeler, hiperpigmentasayon, kuru cilt, yağlı cilt, cilt hassasiyetinde artış gibi cilt problemlerinin hepsine birden cevap verebilen bir tedavidir. Bunlardan birinden veya birkaçından şikayetçiyseniz, Hydrafacial cilt bakımı tam size göre!

Revlite Lazer

Cilt bakımında alternatif seçeneklerden birisi de Revlite Lazer tedavisidir. Revlite ile, cilt dokuları yenilenir, ciltteki renk düzensizlikleri hafifler, gözenekler küçülür ve ince çizgiler hafifler. İşlem sonrasında dikkat edilmesi gereken tek şey geniş spektrumlu bir güneş koruyucu kullanmaktır.

RevLite lazer derin katmanlardaki kahverengi lekelere etki ederken, yüz, boyun ve dekolte bölgesinde oluşan güneş hasarını onarır, genişlemiş gözeneklerin sıkılaşmasını, ince kırışıklıkların ve akne izlerinin hafiflemesini sağlar. RevLite Lazer, genç görünümlü, canlı ve parlak bir cilt isteyen herkes için uygun bir teknolojidir.

Scarlet S Altın İğne

Scarlet-S, ciltteki ton farklılığı, leke, yara, akne izlerinin ve ince kırışıklıkların giderilmesi, çene konturunun belirginleşmesi, gıdı toparlama, cildin genç ve dolgun görünüm alması, genişlemiş gözeneklerin tedavisini mümkün kılar. Tek bir seansta dahi ciltteki değişimi gözlemek mümkün olabiliyor. 18 yaşının üstünde kadın ve erkek herkese ve tüm cilt tiplerine uygulanabiliyor. Scarlet S uygulaması, Somon DNA aşı ile kombine edilebilir. Kombine yöntemler sayesinde yeni kollajen sentezi gerçekleşirken aynı zamanda da cildin ihtiyacı olan vitaminler ve hücresel destek sağlanmış olur.

Bu mikto iğneli uygulama, yaklaşık 30 dakika sürüyor. Altın iğneler özel bir başlık yardımıyla dermis ve epidermis tabakalarına ulaşıyor. İşlem öncesi cilde sürülen lokal anestezik krem sayesinde fazla acı hissedilmiyor ve sosyal yaşamdan geri kalınmıyor.