Mat Ciltlerde Kimyasal Peeling

Mat ciltlerde kimyasal peeling yapılabilir mi cilt yeniden eskisi gibi parlak bir görüntüye kavuşur mu?

Kimyasal peeling yöntemi, tazeliğini, parlaklığını kaybetmiş ve lekelenmiş cildin üst tabakasının değişmesini amaçlar. Cildin daha alt tabakalarında yeniden bir yapılanma sürecini başlatıp daha genç ve sağlıklı, lekesiz ve homojen bir derinin ortaya çıkmasına yardımcı olur. Kimyasal peeling işlemiyle, lekeler tedavi olurken aynı zamanda cildin gençleşmesi de amaçlanır. Cildin sıkılaşması, yeniden parlak bir görünüm kazanmasının yanı sıra yüzeyel kırışıklıklarda da azalma sağlanabilir.

Hocam biraz saçma olabilir sorum ama benm cildim çok mat hiç bir parlaklık yansıma bişey yok kuru gibi de denmez mat ve cansız. Aklımda kimyasal peeling yaptırmak var. Mat ciltlerde kimyasal peeling işe yararmı?

Elbette işe yarayabilmektedir. Kimyasal Peeling’te amaç; pürüzlü üst cilt tabakasını kaybedip daha sağlıklı, pürüzsüz, parlak, lekelerin kaybolduğu ve daha nemli bir cilt elde etmektir. Sadece bu faydası yoktur. Aynı zamanda, göz altı ve ağız çevresindeki ince kırışıklıklar, güneş ışınlarının ve kalıtsal faktörlerin neden olduğu yaşlılık belirtileri ve kırışıklıklar, sivilce ve sivilce izleri, güneş lekeleri, yaşlılık lekeleri, çiller, doğum kontrol ilaçlarının ve gebeliğin neden olduğu lekeler de kimyasal peeling ile tedavi edilir.