Scarlet Uygulaması Sırasında Acı veya Rahatsızlık Hissedilir mi ?

yüzüme scarlet yaptırma gibi bi düşüncedeyim. rahatsız oldugum pek çok şeye iyi olacağı yazıyor hem sitenizde hem internette. aancak tek endişem acıtması. bu cok acılı bir şey mi ? Scarlet uygulaması sırasında acı ya da rahatsızlık hissedilir mi ? dayanabilirmiyim?

Lokal anestezik etki sağlayan kremlerle çoğu hasta Scarlet S uygulamasını rahat bir şekilde yaptırabilmektedir. Uygulama sonrası cilt hassaslaşacağı için SPF içerikli güneş koruyucularla cildi mutlaka korumak gerekmektedir. Bu sebeple Scarlet S uygulamasını sonbaharda yaptırmak daha uygun olacaktır. Ağrı hissine değinecek olursak, işlem öncesi uygulanan anestezik etkili kremler sayesinde hafif bir hassasiyet dışında hissedilen ağrı oldukça iyi tolere edilir. İşlem ise, yaklaşık 40 dakika sürer. Bu süre hastadan hastaya değişkenlik gösterebilir. Uygulama sonrasında PRP yapılması işlemin etkisini arttırabilir.

İyi günler Ankaraya her hafta sonu geliyorum. Bir haftasonu da scarlet yaptırmak üzere kliniğinizden randevu almayı dşünüyorum. Merak ettiğim scarlet uygulaması sırasında acı veya rahatsızlık hissedilir mi teşekkürler.

Scarlet-S, cildn sıkılaşması, gözeneklerin küçülmesi, ameliyatsız yüz germe, yüz kontörünün belirginleşmesi ve ince kırışıklıkların giderilmesi amacıyla kullanılabildiği gibi sivilce ve akne izlerinin tedavisi için de uygundur. Bu iğneli uygulama, yaklaşık 30 dakika sürüyor. Altın iğneler özel bir başlık yardımıyla dermis ve epidermis tabakalarına ulaşıyor. İşlem öncesi cilde sürülen lokal anestezik krem sayesinde fazla acı hissedilmiyor.

hocam merhaba benim sorum scarlet s tedavisi tam olarak nedir ve scarlet uygulaması sırasında acı veya rahatsızlık hissedilir mi can yanar mı, işlemden önce uyuştrucu krem sürmesi gerekirmi?cvp verirseniz çok sevieneceğim. Sağolun

Scarlet-S, ciltteki ton farklılığı, leke, yara, akne izlerinin ve ince kırışıklıkların giderilmesi, çene konturunun belirginleşmesi, gıdı toparlama, cildin genç ve dolgun görünüm alması, genişlemiş gözeneklerin tedavisini mümkün kılar. Tek bir seansta dahi ciltteki değişimi gözlemek mümkündür. Scarlet-S tedavisi, bir ay aralıklarla üç seans şeklinde uygulanıyor. İğneli uygulama öncesi cilde sürülen lokal anestezik krem sayesinde fazla acı hissedilmiyor ve uygulama 30 dakika sürüyor. Altın iğneler özel bir başlık yardımıyla dermis ve epidermis tabakalarına yaklaşık 3.5 mm.’ye varan derinliğe ulaşıyor. Ciltte iğne izi kalmadığı gibi morarma da olmuyor. Sistemde düşük fraksiyonel radyofrekans enerjisi kullanıldığı için yara ya da yanık oluşturmuyor.