Kırışıklık Tedavisinde Mezolifting

Selamlar hocam, benim annem çok bakımlı ve çok güzel bir kadındır. Cildine pek çok tedavi yaptırır düzenli olarak her yeni tedaviyi dener diyebilirim. Ancak bir süredir el üstündeki kırışıklıklara takıntı yaptı. Bence büyük birkonu yok ama bunun tedavisini bul dedi. ben de araşştırdım. mezolifting diye bir El sırtındaki kırışıklıklarda mezolifting etkili olur mu?

Mezolifting işleminde, cildin altına özel iğneler vasıtasıyla hiyarülonik asit, cildi yenileyen vitaminler, mineraller ve antioksidanlar verilmektedir. Bu sayede; cilt için oldukça faydalı olan maddeler, doğrudan istenilen bölgeye aşırı kısa sürede ulaşmış olur. Yüz, boyun ve el sırtındaki ince çizgilerin tedavisi ve cildin gençleştirilmesi için mezoliftingten faydalanılabilir. Uygulama, cilt içine küçük enjeksiyonlar halinde gençleştirici kokteyl verilmesi esasına dayanır. İçeriğinde kullanılan protein molekülünün, cildin elastin ve kollajen üretimini artırarak, ince çizgiler üzerinde yenileyici etkisi bulunuyor. Boyun, dekolte ve eller de mezolifting tedavisinin başarıyla uygulandığı bölgelerdir. Boyun, dekolte ve ellerdeki çizgileri hafifletmek, elastikiyet kaybıyla savaşmak konusunda etkili bir tedavidir. Zaten anti-aging bir uygulama yapılırken yüz, boyun, el ve dekolte mutlaka bir arada ele alınmalıdır.

Yüzümdeki kırışıklıklar son 1 yıldır iyice kendini belli ediyor. Ama 40 yaşındayım çok ameliyatlık bir durumum da yok . ameliyat olmadan kırışıklık tedavisinde mezolifting in iyi geldiğini okudum. Sizce denemelimiyim?

Mezolifting, son yıllarda yaşlanma karşıtı tedavilerde sıklıkla uygulanmaktadır. Cilt kalitesini artırmada, yüzeyel kırışıklıkların giderilmesinde, yeni kırışıklıkların oluşumlarının azaltılmasında, peeling etkisi amacıyla, cilt lekelerinin giderilmesinde, yıpranmış cildin onatılması amacıyla, akne ve izlerinin giderilmesi amacıyla uygulanabilen bir tedavidir. İşlem, kırışıklık tedavisinde son zamanlarda oldukça yüz güldürücü sonuçlar vermektedir.

merhabalar yüzümde hafif kırışıklıklar oluştu. Yaşım 35 ve ilk defa cildime bir şey yaptırmam gerektiğini düşünerek bira araştıma yaptım. Kırışıklık tedavisinde mezoliftingin işe yaradığını söyleyenler var. Acaba doğrumudur?

Yüzdeki ince çizgi ve kırışıklık oluşumunun nedeni ciltteki elastikiyet kaybıdır. Cilt yüzeyinden uygulanan kremler, cildin derin tabakalarına nüfus edemez bu nedenle kırışıklıklarda etkili sonuçlar alınamaz. Mezolifting ise orta deri tedavisidir. Bu tedavi ile, minik bir iğne yardımıyla, cilt altına cildin ihtiyaç duyduğu maddeler enjekte edilir. Böylece cildi onaracak maddeler hedef dokuya ulaşabilir. Cildin esnekliği ve gerginliği artırılarak cilt toparlanır. İnce çizgi ve kırışıklıkların görünümleri hafifler.