El Dolgusu

El Estetiği ile Genç Görünün

İnsanın yaşını ele verdiği ve saklayamadığı organı
elleridir. Eskiden estetik ve kozmetolojinin sunduğu
olanaklardan faydalanarak genç ve sağlıklı bir yüze sahip
olurken, ellerin cilt güzelliği çoğu zaman görmezden gelinir,
ihmal edilirdi. Yüzdeki genç ve sağlıklı görünümü
ellerde de taşımak mümkündür.

Güneş ve dış etmenlere en fazla maruz kalan organımız olan ellerimiz, yaşlanmaya da bağlı olarak elastik yapısını, dolgunluğunu ve parlaklığını yitirmeye başlar. Bunun üzerine bir de kırışıklık ve leke problemleri eklenebilir. Derinin ve yağ dokunun incelmesiyle daha da belirginleşir. Böylece ellerde yaşlanma belirtileri ortaya çıkmış olur.

Ellerimizin genç, sağlıklı, güzel görünmesini sağlamak bir kaç basit işlemle mümkündür. Ellerdeki eski dolgunluğun ve gerginliğin sağlanabilmesi için hyalüronik asit içeren dolgu maddeleri kullanılır.

Hyalüronik asit, cildimizin yapı maddelerinden biri, zaten doğal olarak ciltte bulunur ama yaşla azalmaya başlar. Ağırlığının 1000 katı kadar su tutma kapasitesine sahiptir. Dolayısıyla cildin su tutma kapasitesini artırır. Cilt altını dolgun, sağlıklı bir hale getirir. Hızlı ve pratik bir uygulamadır. Cilde anestezik bir krem sürüldükten sonra ince bir iğneyle dolgu maddesi cilt altına verilir. Uygulama süresi her bir el için 5’er dakikadır.

Yağ dokusunun kaybolması dışında ellerde rastlanan ikinci sorun el sırtında oluşan lekelerdir. Bu noktada devreye peelingler giriyor. El için tercihimiz TCA (TriCloro AsetikAsit) peelingler. TCA peeling uygulaması ile üst deri soyuluyor ve böylece derinin yenilenmesi ve gençleştirilmesi sağlanmış oluyor. Peeling işlemi ile cilt lekeleri, güneş hasarlı cilt, cildin yağ-nem dengesizliği gibi pek çok sorunu gidermek veye azaltmak mümkün oluyor. TCA peeling uygulanan bölgedeki cilt daha parlak, genç ve daha elastik bir hale gelir.