SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI HÜCRESEL TEDAVİ REGENERA ACTIVA

Saç Kök Hücre Tedavisi

Hem erkekler hem de kadınlar; genetik, hormonal ve yaşam tarzı faktörlerinin hepsinin rol oynamasıyla saç dökülmesi yaşamaktadır ya da yaşama riski altındadır.

Saç dökülmesi; genlerin, hormonların, tıbbi durumların sonucu olabilir veya yaşlanma sürecinin sadece bir parçası olabilir. Ağırlıklı olarak erkekleri rahatsız eden bir konu olarak görülse de, kadınlar da bu sorunla sıklıkla karşılaşmaktadır.

Erkekler saç dökülmesinin başlangıcını 20’li yaşlarında yaşayabilir ve 50 yaşından sonra erkek tipi saç dökülmesine yakalanma riski %50’dir; bilimsel çalışmalara göre, kadınların yaklaşık yüzde 40’ı 50 yaşına kadar kadın tipi saç dökülmesi geliştirmektedir.

Saç dökülmesine karşı geliştirilmiş hücresel tedavi olan Regenera Activa, tek seferlik bir saç restorasyon tekniğidir. Tek seans yeterli olmaktadır. Tedavi ameliyatsız bir işlemdir yani kesinti süresi gerektirmez ve minimal invazivdir. Regenera Activa tedavisi dünya çapında kapsamlı klinik deneylerden geçmiş, CE onayı almış ve FDA tarafından da onaylanmıştır.

Regenera Activa, vücudunuzun kendi kendini yenileme yeteneğini (bu durumda saç foliküllerini) kullanması anlamında en iyi şekilde “yenileyici” olarak tanımlanır. Aynı zamanda “otolog” olarak da tanımlanır, yani vücudun kendi kaynaklarını (bu durumda kendi kafa derinizden elde edilen kök hücreleri) kullandığı anlamına gelir.

Regenera Activa saç kök hücre tedavisi, tek seansta üç aşamalı bir işlemdir ve tedavi edilen alanın büyüklüğüne bağlı olarak yaklaşık 30-35 dakika sürer.

Adım 1: İlk adım, sağlıklı saç köklerinin ve hücrelerinin bulunduğu kafa derisinin arkasına lokal anestezinin enjekte edilmesini içerir. Saçlı deri bölgesinden numune başına genellikle 2,5 mm çapında 3 numune alınır.

Adım 2: İkinci adımda toplanan numuneler kliniğimizde işlem anında Regenera Activa cihazı tarafından işlenir. Bu süreç ayrıca kök hücreleri, büyüme faktörlerini ve progenitör hücreleri güçlü rejeneratif yeteneklere sahip yüz binlerce hücreye ayırır.

Adım 3: Üçüncü adım, son aşamadır ve saç folikülü yenilenme sürecini uyarmak ve başlatmak için saç seyrelmesi ve dökülmesi olan bölgelere küçük iğneler kullanarak hücreleri içeren solüsyonun enjekte edilmesini içerir.

Optimal sonuçlara ulaşmak için genellikle sadece tek bir işlem yeterlidir, kişiden kişiye değişmekle beraber etkisi 3 – 4 ay sonra görülmeye başlanır. Ancak görsel olarak asıl etkisini 6 aydan sonra gösterir. İşlem isteğe bağlı olarak birkaç yıl sonra tekrarlanabilir.

Regenera Activa’nın Faydaları:

• Ağrısız,tek seanslık bir işlemdir.
  • Hastanın kendi vücudundan alınan kök hücreler kullanıldığı için diğer saç dökülmesi tedavilerinden daha güvenlidir.
  • Doğal süreç – operasyon sırasında hiçbir kimyasal kullanılmaz
  • Kesinti yok – hastalar tedaviden hemen sonra normal günlük aktivitelerine devam edebilir.
  • Hızlı doku hazırlama özelliğine sahip olduğu için zaman kaybı ve bekleme süresi gerektirmez.