Thermage CPT

Thermage CPT Cilt Germe ve Sıkılaştırma

Thermage CPT, modern estetik dalanında uygulanan yöntemler arasında cilt kesisi olmadan, cildi sıkılaştıran, yüz ve vücut hatlarını yenileyen ve sağlıklı bir kollajen dokusu oluşturan güvenilir bir uygulamadır.

Bugün kullanılan Thermage CPT. yıllar önce kullanılan versiyonundan oldukça farklı ve bu farkın sebebi de Comfort Pulse Technology adı verilen yeni bir teknoloji sayesinde daha etkin ve daha kolay enerji gönderimi sağlayan bir el aletinin kullanılmaya başlanması. Enerji kaynağı olarak radyo frekansı kullanan Thermage. Ciltteki kolajeni ısıtarak daha düzgün, daha sıkı bir cilt için yeni kolajen üreterek yeniden biçimlendirme sağlıyor. Yüz ve vücut hatlarını yenilediğini klinik olarak kanıtlamış olan Thermage’in diğer cilt yenileme ve germe  sistemlerinden farkı tek seanslık bir tedavi olmasıdır. Thermage hızlı, kolay ve iyileşme sürecinin kısa olması ile diğer uygulamaların aksine cerrahi ve iğneli bir müdahale olmadağından günlük hayatınıza devam etmenize izin veren bir tedavidir. Thermage CPT sistemi kırışıklık giderme, operasyonsuz olarak yüz ve vücut germe tedavisinde FDA tarafından onaylanıp belgelenmiştir.

Hastaların büyük çoğunluğu uygulamadan hemen sonra günlük yaşantılarına dönmektedirler. Bazı hastalarda ise orta derecede bir kızarıklık görülmektedir kısa bir süre sonra kaybolmaktadır. Doktorunuz tarafından belirtilmediği takdirde tedaviden sonra hiçbir özel bakım veya uygulama gerekmez. Thermage seansının hemen ardından, cildinizin daha gergin, daha genç ve yumuşak göründüğünü fark edersiniz. Zamanla daha fazla toparlanma hissedersiniz. Sistem; sorunlu bölgeye gönderdiği radyofrekans dalgalarıyla kollajen dokuda yenilenme sağlıyor. Thermage seansının hemen ardından cildin daha gergin ve daha genç göründüğü fark ediliyor. Thermage uygulaması, radyo dalgalanın kullanılarak cilt ve cilt altı dokuları üzerinde yenileyici ve sıkılaştıcı bir etki yaratıyor.

Thermage CPT nedir?
Thermage, cildi sıkılaştırıp düzeltmek, cilt kalitesini arttırmak ve selülit görüntüsünü azaltmak için kullanılan bir yöntemdir. Çalışma esası cildinizin derin tabakalarındaki kollajen liflerin kısalıp, gerginleşmesini sağlayarak destek dokulardaki sarkmaları toparlayıp, cildinizi eskisinden daha genç görünmesini sağlıyor. Tek seans uygulanan monopolar bir radyofrekans yöntemi olan Thermage CPT’nin en büyük artısı ise yük artısı ise sonuçların yavaş yavaş, artarak ortaya çıkması, oldukça etkili olması ve her deri tipinde uygulanabiliyor olmasıdır. Tek seans yeterli oluyor. Seans süresi: 40-60 dakika sürer. Seanstan hemen sonra uygulanan bölgede sıkılaşma ve gerginlik hissediliyor.

Tek seanslık olan bu uygulama yeterli geliyor mu?
Bıçak altına yatmaktan korkan ve sağlık sorunları nedeniyle ameliyat olamayan hastalar için kullanabileceğimiz seçenektir. Elbette estetik cerrahi kadar etkili değil. Çok sarkmış ciltlerde ve kalın derilere yapılan uygulamalarda etki sınırlı kalabilmekte.

Uygulama esnasında ağrı, sızı hissediliyor mu?
Hafif bir ağrı ve acı hissedilir. Bu ağrının hissedilmesi tedavinin etkin şekilde uygulandığını gösterir ve gereklidir. İyi tarafı işlem sonlandığında bir ağrı hissedilmemesidir ve bu ağrı herhangi bir anestezi kullanılmadan hasta tarafından tolere edilebilir. Aynı zamanda bu yeni sistemde ısı, hastanın toleransına göre azaltılıp çoğaltılabilirle özelliği taşıyor. Cryogen soğutma sistemi ile epidermis korunuyor böylelikle hasta bu yanma ağrısını daha az hissediyor.