Hormonal Bozukluk Sonrası Lazer Epilasyon

Hormon tedavisi sonrası lazer epilasyon yaptırılabilir mi?

Hormon bozukluğu tedavisi tamamlandıktan sonra lazer epilasyon teknolojilerinden çok daha etkin sonuçlar alınabilir. Buz lazer teknolojisinin son sistemi olan Platinum serisinde tek bir aplikatör ile kıl köklerine üç farklı derinlikte etki sağlanarak kalıcı çözüm sunuluyor. Dolayısıyla en dirençli kıl köklerinde bile etkin sonuçlar almak bu teknoloji ile mümkün oluyor..

Buket hanım, kollarımda ve bacaklarımdaki asırı tüylenme için doktora gittim.doktor hormon testleri yaptırdı.hormonal bozukluk sonrasında lazer epilasyon yaptırabilrmiyim?

Hormon bozukluğu ya da düzensizliği en çok hamilelik, ergenlik ve emzirme dönemlerinde görülmektedir. Hormon bozuklukluğu olan kişilerin, lazer epilasyon yaptırmadan önce doktor kontrolünde hastalığın tedavi edilmesi gerekmektedir. Kadın hastalıkları uzmanı bu konuda size yardımcı olabilmektedir. Hastalık tedavi edildikten sonra size önereceğim epilasyon yöntemi Buz lazer teknolojisi olabilir. Buz lazer uygulaması, ince ve açık renk kıllarda dahi %80-90 başarı oranı sağlamaktadır.