Erken Yaşta Lazer Epilasyon Yaptırmak

Hangi yaşta lazer yaptırmak daha doğru olur ?

Kız çocukları adet gördükten birkaç sene geçtikten sonra eğer adetinde herhangi bir problem yoksa belli bölgelerden operasyona başlanabilir. Bu bölgeler çabuk cevap alınması açısından; koltuk altı, bikini bölgesi ve bacak olabilir. Uygulama sonuçlarına bakılarak herhangi bir sorunla karşılaşılmadıysa diğer bölgelerde uygulamaya devam edilebilir. Ergenliğin başlamasıyla hormonların tam olarak düzene girmesi için birkaç yıl zaman geçmesi gerekmektedir. Bu yüzden hormonların durumu ve kontrolü erken yaşlarda yapılacak lazer tedavileri için önem taşımaktadır. Bu dönemlerde hormonal dengelerin sağlandığından emin olmak için endokrinoloji veya kadın doğum uzmanından destek alınabilir.

Kol ve bacak kıllarım için anneme lazer epilasyona gitmk istediğimi söyledim. ama 15 yasındasın olmaz, zararlı dedi. erken yaşta epilasyon yaptırmak sakıncalımı?

Lazer epilasyon, istenmeyen tüylerden kurtulmak için etkili ve güvenli yöntem olsa da, 18 yaşından küçük kişiler için doktor kontrolünde gerçekleştirilmesi gereken bir uygulamadır. Özellikle 12-16 yaşındaki kişiler, regl ya da hormonal düzensizlik ile ilgili sorun yaşadıkları için lazer epilasyon uygulamasından istenilen sonuç alınamayabilmekte. Bu yüzden, 16 yaş ve altına lazer epilasyonu önermemekteyim. Kişinin hormonal olarak bir problemi yoksa 16 yaşından sonra
belli bölgelerde tedaviye başlanabilir.

erken yaşlardaki kişilere(kızım 14 yasında)buz lazer uyguluyomusunuz?epilasyonun yan etkisi varmıdır?

Ergenlik döneminde yapılan lazer epilasyon uygulaması kişi için sağlıklı sonuçlar vermemektedir. Fakat kızınız aşırı tüylenmeden muzdarip ise lazer epilasyon doktor gözetiminde yapılabilmektedir. Ancak uygulama öncesinde gerekli hormon testleri yapılmalı ve testlerin sonuçları dikkate alınmalıdır. Lazer tedavisi, hiçbir zaman %100
sonuç vermemekte ve ergenlik döneminde hormonların daha aktif olmasından dolayı başarı oranı azalmaktadır.