Cilt Gençleştirme, Scarlet-S

Scarlet S Cilt Gençleştirme

Yaşla beraber ciltteki kollajen lifleri birbirinden uzaklaşmaya başlayıp araları açılır. Fraksiyonel bir radyofrekans (RF) sistemi olan Scarlet-S tedavisi ile yeni sentezlenen kollajenler, daha sıkı bir sonuç oluşturur.
Scarlet-S, cildn sıkılaşması, gözeneklerin küçülmesi, ameliyatsız yüz germe, yüz kontörünün belirginleşmesi ve ince kırışıklıkların giderilmesi amacıyla kullanılabildiği gibi sivilce ve akne izlerinin tedavisi için de uygundur.

Radyofrekans ile yüz gençleştirme teknolojisi uzun zamandır çeşitli modifikasyonlarla kullanılıyor. Scarlet S, hasta konforu ve etkinlik açısından günümüzdeki en gelişmiş teknolojilerden biri ve son bir yıldır ülkemizde de uygulanıyor. Örneğin bir önceki versiyonlarıyla kıyaslandığında daha ince iğne başlıkları sayesinde ciltte, iğne izleri yerine sadece hafif pembelik oluşuyor.

Scarlet-S işlemini kimler yaptırabiliyor?
18 yaşının üstünde kadın ve erkek herkese ve tüm cilt tiplerine uygulanabiliyor.

Scarlet-S uygulama süresi nedir? ve acıtır mı?
Bu iğneli uygulama, yaklaşık 30 dakika sürüyor. Altın iğneler özel bir başlık yardımıyla dermis ve epidermis tabakalarına ulaşıyor. İşlem öncesi cilde sürülen lokal anestezik krem sayesinde fazla acı hissedilmiyor.

Scarlet-S uygulaması sonrasında iyileşme süreci nasıl?
Uygulama sonrası iğne izleri kalmıyor. Morarma ve kanama olmuyor. Ciltte 1-2 saat süren hafif pembelik ile normal günlük yaşantıya dönülebiliyor.

Scarlet-S hangi uygulamalar ile kombine edilebilir?
Scarlet S uygulaması, Somon DNA aşı ile kombine edilebilir. Kombine yöntemler sayesinde yeni kollajen sentezi gerçekleşirken aynı zamanda da cildin ihtiyacı olan vitaminler ve hücresel destek sağlanmış olur.

Scarlet-S etkisi ne kadar sürüyor?
Scarlet S; birer ay arayla 3 seans uygulanıyor. Zaten cildinizin güçlenip sıkılaştığını ilk uygulama sonrasında bile her geçen gün daha çok hissediyorsunuz. Etkisi bir yıl civarında sürüyor ama ihtiyaç duyulduğunda 1 ya da 2 sene sonra tek seanslık uygulama ile cilde, kollajen üretimini tekrar hatırlatmakta fayda var.

Scarlet-S hangi mevsimde yapılmalı?
Lazer ve peeling uygulamalarından farklı olarak ciltte herhangi bir soyma işlemi olmadığı için yaz-kış yapılabiliyor.