Cilt Bakımı, Cynosure Icon Lazer

Akne İzleri Tedavisi Icon Lazer

Akne izi de en az akne kadar büyük bir sorun, bu konuda çıtayı yukarı taşıyan yeni bir teknoloji Icon Lazer. Birçok özelliği tek cihazda toplayan IconLazer, tüm cilt tiplerindeki akne izlerine kapsamlı bir kullanım alanına sahip lazer sistemi, cilt üzerinde mikro hasarlar yaratarak yenilenme mekanizmasını hareketlendirerek, aknelerin yaratmış olduğu cilt bozukluklarında gözle görülür iyileşme elde ediliyor. Icon lazer sisteminin cilt altına daha yüksek enerji iletilmesini sağlanıyor. Bu da ciltte kolajen üretimini tetikleyen sürecin optimum seviyeye taşınması anlamına geliyor.

İnce kırışıklıklardan, cerrahi izlerden akne izlerine ve kahverengi lekelerin tedavisine kadar kapsamlı bir kullanım alanına sahip Icon lazerin cilt kalitesini artırmak ve kaybolan taze görünümü vermekte de sonuçlar sunuyor. üç ila dört seansta akne izlerini azaltmak, kahverengi lekeleri, cilt yüzeyine yakın kılcal damarların görünümünü belirsizleştirirken, ince çizgilerin hatta kırışıklıkların görünümünü hafifletmek mümkün. Sisteme patentli yenilikler, her tedavi protokolünün, kişiye ve kişinin ihtiyacına yönelik tasarlanabilmesi, böylece her hastada optimum sonuçların alınabilmesini sağlıyor. Icon, iyileşme süreci gerektirmeyen bir cilt yenilemeyi mümkün kılıyor.

Cildin üst tabakasını yenilemek, cilt tonundaki düzensizlikler giderilmesi, akne izlerinin içini doldurmak, güneşe ve yaşlanmaya bağlı lekeleri kamufle edilmesi, çizgileri yumuşatmak gibi farklı pek çok alanda etkisi olan sistem cilt altına odaklı yüzlerce mikro ışın göndererek dokuda derin kanallar oluşmasına sağlanıyor. Bunu yaparken de cilt yüzeyinde herhangi bir hasara neden olmuyor. Tedavinin sonrasında mikro kanallar cilt çevresinde bir onarım sürecini başlatıyor.

İşlem öncesinde cildin melanin ölçümünü yapan bir teknoloji sayesinde ayrıca yüzdeki istenmeyen leke tedavisi çok daha güvenli bir platforma taşınıyor. Tedavi, 3 hafta arayla yapılan 15-20 dakikalık 3-4 seanstan oluşuyor. Cilt üstündeki ısıyı sabitleyen teknoloji sayesinde kişi ağrı ya da acıyı en az haliyle hissediyor. Sonrasında oluşan hafif kızarıklık ise birkaç saat içinde yok oluyor Akne iz tedavisi süresince ve tedavi sonrası en az spf 30 güneş koruyucu kullanması öneriliyor. Hastaların çoğu daha ilk seans sonrası ciltlerinin daha parlak ve taze göründüklerini söyleseler de esas sonuçlar üçüncü seanstan sonra gözlemlenir. Olumlu etkilerin nihai halini alması ise birkaç ay sürecektir.