Cilt Bakımı

Cilt Güzelliği

Cilt güzelliği, estetisyen tarafından, profesyonel ürünler ve aletler kullanılarak temiz bir ortamda yapılır. Cildi temizleme, nemlendirme, besleme, yenileme, oksijenlenme gibi cilt tipine uygun bir bakım protokolü tespit edilir. Cilt bakımı denince akla  sadece kremlerle evde yapılan bakımlar gelmemelidir.

Makyaj, stres, sigara, alkol, kötü hava şartları ve yanlış ürün tercihleri gibi cildimizi etkileyen pek çok olumsuz faktör vardır. Bunlar cildin solgun, sağlıksız ve mat görünmesine neden olur. Cilt bakımındaki amaç, cilt yüzeyinde yer alan ölü tabakanın temizlenmesi cildin rahat nefes almasını sağlamak, daha sağlıklı, nemi dengelenmiş gözenekleri sıkılaşmış, sağlıklı cilt dokusu elde etmek olmalıdır. Gözenekleri temizlenmiş bir cilde, doğru ürünler kullanıldığında doku altına nüfuzu kolaylaşır ve istenen sonuca daha hızla yaklaşır yaşlanma sürecini geciktiririz.

Cilt bakımında temel prensip; cilt yüzeyinin derin olmadan ölü deriden arındırılıp gözeneklerinin temizlenerek, mat görüntüsünden kurtularak nefes almasını sağlamaktır. İşlem sırasında cilt yapısına uygun profesyonel bakım ürünleri kullanılarak, cildin ihtiyacı olan ek destekler sağlanır.

Bakım işlemi birbirini takip eden birçok aşamadan oluşur. Cilt hijyeninin korunmasına önem verilerek uygulanan işlem basamakları;

– Cilt yapısına uygun temizleyiciyle temizleme

– Buharla beraber besleyici kremlerle masaj

– Peeling

– Vakum ve klineks yöntemiyle gözenek temizliği

– Özel bir cihazla cilt dezenfeksiyonu (akne oluşumunu engellemek için)

– Lenf ve kan dolaşımını düzenlemek amacıyla hava masajı

– Cilt yapısına uygun maske

– Son olarak günlük göz çevresi ve yüz bakım kremi, güneş koruyucuyla beraber uygulanarak işlem sonlandırılır.

Bu işlem basamaklarına cildin ihtiyacı doğrultusunda anti-aging ampuller ve anti-aging etkili ısı yoluyla lifting etkisi yaratan maskeler eklenerek anti-aging bakımlar da uygulanmaktadır.

Cilt bakımı ayda bir kez düzenli olarak yapıldığı takdirde cilt daha sağlıklı, daha canlı ve parlak görünür. Gözenekler düzenli olarak temizlendiği için akne ve özellikle burun bölgesindeki siyah nokta oluşumlarının önüne geçilmiş olur. Cilt kalitesi artar. Cilt, daha sonra yapılacak işlemler için sağlıklı bir temele sahip olmuş olur.